Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Kolejny post zakupowy.

Ostatni wpis był dawno temu, ale teraz gdy zabrałam się za napisanie nowego, okazało się, że będzie poświęcony temu samemu tematowi co wcześniejszy.

Zapraszam więc na...


Natura 



Mgiełki Playboy, cena 10.99 / szt.


Eliksir z 3 olejami Biovax, cena 23.99


Aktywne serum do rzęs Lbiotica, cena 14.99


Ulubione maszynki do golenia Wilkinson, cena 12.99


Plastry do depilacji twarzy Joanna, cena 5.49


Mydło do kąpieli o przesłodkim zapachu gumy balonowej Ziaja, cena 5.99

Natura - 40 %



Essence : puder transparentny cena około 7 zł
                             brązowe kredki do powiek za dwie około 9 zł

Rossmann - 40 % (pudry podkłady bronzery)



Rimmel Stay matte około 13 zł
Rimmel Wake me up około 22 zł

Drogerie polskie.



Pistacjowy lakier Miyo nr 12 KIWI, cena 4.99

Carrefour.



Szampon Garnier, cena 6.99

Prezent.



Zapas lakierów Taft.

Dodatek do Joya.



Żel Luksja

Biedronka.



Przepiękne zeszyty, najchętniej wykupiłabym połowe z dostępnych wzorów, cena 8.99/szt


Metalowe puszki, cena 7 zł / zestaw

Udanego weekendu majowego ! :* Żeby pogoda dopisała. :)

11 komentarzy:

  1. Zakupy super. Mam ochotę na taką mgiełkęe z Playboya

    OdpowiedzUsuń
  2. Rimmel Stay Matt też kupiłam, Garnier szampon mam,mam pytanie jak sprawdzają się plastry do depilacji twarzy, nie wywołują podrażnień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie mam bardzo wrażliwą skórę, te plastry są dla mnie idealne kupuję je od naprawdę wieków ;P tylko rodzaje zmieniam :)

      Usuń
  3. Też kupiłam puder stay matte oraz gazetę Joy z żelem :) Bardzo ładna cena mgiełek playboya, gdybym nie miała sporej ilości perfum to bym się skusiła na wersję pin up. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile nowości:) serum Lbiotica też mam, ale jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości, puder stay matte się u mnie bardzo fajnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Playboy ma świetne zapachy,mgiełki lekkie nie za bardzo intensywne,świetne produkty :) pozdawiam
    http://uzywamlubierekomenduje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń