Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

Nowości : Avon

Cześć :)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest okropna i pada śnieg. Mam nadzieję, że zimy tego roku nie będzie, bo jak dla mnie to już na nią za późno. Przyzwyczaiłam się do pogody na plusie.

Nie dawno przyszło moje zamówienie z Avonu, czyli :


A więc po kolei..


Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi.

Już wczoraj miałam okazję jej użyć. Jak na pierwszy raz dobrze się spisała, twarz po niej była delikatna i gładka, ale nie co ściągnięta. Po za tym dziś zauważyłam, że "przygasły" wypryski spowodowane przez krem z Ziaji z serii Masło kakaowe, które mnie okropnie zapchało.


Planet Spa głęboko oczyszczająca maska błotna z minerałami z morza martwego.

Mam ją pierwszy raz, jeszcze nie używałam, ale wiele osób chwali sobie maseczki z tej serii. Zobaczymy czy ja też dołączę do tego grona.


Temperówka.

Zawsze kiedy byłam w Naturze albo w innej drogerii miałam w zamiarze kupno temperówki do kredek, ale zawsze zapominałam. Przypomniało mi się o tym oglądając katalog i w końcu kupiłam :)


Bronzer w żelu.

Nigdy nie miałam bronzera w takiej formie więc postanowiłam wypróbować, bo bardzo lubię kuleczki z tej serii. Jeszcze nie używałam go na twarz, ale gdy próbowałam na ręku to odcień bardzo mi się spodobał i do tego ma połyskujące drobinki, co bardzo lubię.

 Nie widać za dobrze, ale jednak coś jest.


Próbki nowej szminki "Doskonałość absolutna"

Bardzo byłam ciekawa tych czterech odcieni.


Kolor 1 i 2, "pink renewal i natural flusch" spodobały mi się najbardziej z całej czwórki, te kolory są delikatne i bardzo ładnie wyglądają na ustach. Na pewno kiedyś zamówię pełno wymiarowe opakowania.


Błyszczyk Perfect kiss.



Szminka Luxe.

Kiedyś na jakimś blogu przeczytałam bardzo pozytywne opinie na temat szminek z tej serii. W tym katalogu była w bardzo przystępnej cenie więc postanowiłam wypróbować. Szukam idealnego nudziaka, a ten jest całkiem fajny.

Nie wiem dlaczego ale nie chce mi się dodać zdjęcie z kolorkiem...

To byłoby na tyle.

Miłego dnia. :*




17 komentarzy:

  1. Zamawiałaś z ich sklepu internetowego czy od konsultantki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio zrazilam sie do avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe nowości :) dawno nie miałam nic z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o szmince Luxe - jestem ciekawa czy i u Ciebie się sprawdzi (czekam na recenzje) :-)
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie chcę zimy, ale chyba nas nie ominie :(
    oj, dawno nie miałam nic z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co mnie kusi z oferty Avon, to linia Luxe, ma przepiękne opakowania i ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno nie składałam żadnego zamówienia. Z Twoich zakupów posiadam tylko maseczkę błotną- taki sobie umilacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się opakowanie szminki luxe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzer w żelu wygląda bardzo naturalnie:) Nie dostrzegam w nim ceglastych tonów:)

    Uwielbiam czerwone pomadki, w związku z tym nie mogę przejść obojętnie obok "Lovely Cherry":) Mam nadzieję, że przybliżysz nam szminki z serii "Doskonałość absolutna":)

    PS Czy mogłabyś zrezygnować z weryfikacji obrazkowej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn ? Jakiej weryfikacji, bo szczerze to nie wiem o co chodzi..

      Usuń
    2. Już wiem, wielkie dzięki, że mi napisałaś bo nawet nie wiedziałam, że mam coś takiego ustawione, a takie coś jest bardzo irytujące przy komentowaniu. :)

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Award u mnie na blogu:)
    Zapraszam do wzięcia udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminki mają ciekawe kolory, ale jakoś nie jestem przekonana do Avonu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo nie mogłam się do niego przekonać, ale jakoś ciągle coś zamawiam, oczywiście jest wiele bubli ale mam też swoje sprawdzone kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  12. Lubię maseczki z planet spa :)

    OdpowiedzUsuń