Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

Coś pachnącego.

W ostatnim czasie na nic nie mam ochoty..., jest za gorąco ! Najchętniej poszłabym nad zalew, długimi godzinami wylegiwać się na piasku i co chwilę wskakiwać do chłodnej wody. Ach..

Przejdę do rzeczy. Pokończyły mi się ostatnio prawie wszystkie perfumy. Ja uważam, że kobieta bez perfum to jak lato bez słońca ;P Dlatego też musiałam jak najszybciej uzupełnić braki. Katalog miałam pod ręką więc szybko zdecydowałam się na trzy pudełeczka.


A w nich... Trzy buteleczki.



Od lewej : Simply Because 
                 Celebre

                 Simply her

Każda buteleczka kosztowała 19.99, zapachy są kwiatowe i delikatne jak dla mnie idealne na lato, Celebre to moja już czwarta buteleczka, bardzo lubię tą wodę toaletową. 

A.


4 komentarze:

  1. Te pierwsze od lewej miałam :-) całkiem długo się trzymają na ubraniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawniej uwielbiałam z Avonu Celebre i Pur Blance.
    Ostatnio myślałam,żeby muszę sobie jakis kupić ..... chyba jak wykończę to co mam
    Chociaż u mnie takie rzeczy "idą jak woda" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pur Blanca też jest super ;) również mam i bardzooo lubię ;)

      Usuń
  3. Such pretty bottles! Reasonably priced too, although I've not heard of them before xx
    Gemma | ♥ Miss Makeup Magpie

    OdpowiedzUsuń