Obserwatorzy

sobota, 24 maja 2014

Uzupełnienie braków z ostatnich kilku tygodni.

Piękna pogoda ostatnio nas rozpieszcza, nie ma więc czasu na siedzenie w domu, szczególnie przed komputerem. Nie mam jak dodawać wpisów na bieżąco, więc zebrałam wszystko w jedną całość.
Zapraszam na :



Od góry od lewej :
1. Joanna, żel do golenia 9.99 Rossmann, ulubieniec w tej dziedzinie, na pewno szybko z niego nie zrezygnuję.
2. Lady speed stick dwa antyperspiranty 5.99/szt Rossmann, pierwszy raz wzięłam te antyperspiranty, ale jak na razie nie mam o nich zbyt dobrego zdania. Na chłodniejsze dni okej, ale na takie upały jak dziś mówię NIE ! 
3. Rexona, 6.49 Rossmann, antyperspiranty Rexony lubię i często wracam.
4. Nivea, 6.99 Rossmann, dezodorantów Nivea używałam bardzo dawno temu, pamiętam że mocno podrażniały pachy po goleniu, dam im jeszcze jedną szansę.
5. Adidas, 6.99 Rossmann, kiedyś bardzo podobał mi się ten zapach i działanie też jest dobre, więc wzięłam na zapas.
6. Bieledna, 5.99/szt Biedronka, o tych peelingach było ostatnio bardzo głośno, szczególnie o arbuzowym, ciekawa jestem jak się sprawdzą, na razie lądują w zapasach.
7. Loreal, 11.99 Biedronka, mgiełka do włosów chroniąca przed słońcem. Nigdy wcześniej nie widziałam tego sprayu w drogeriach, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi, bo po wakacjach moje włosy okropnie blakną i są strasznie wysuszone. 
8. Joanna, 5.99 Natura, ulubione plastry do depilacji twarzy.
9. Isana, 3.99 Rossmann, balsam łagodzący po depilacji, ma bardzo dobre opinie, ciekawe jak się sprawdzi.
10. Eveline, 5.99 Rossmann, balsam do ust z filtrem o zapachu truskawki.
11. Chusteczki z Tesco, 2.49 Przesłodkie opakowanie, w sam raz do torebki.

Od dołu od lewej :
1. Batiste, 14.99 Hebe, mój pierwszy suchy szampon ten firmy, jestem nim zachwycona, zapach nie do końca przypadł mi do gustu, ale naprawdę świetnie odświeża włosy. Na pewno kupię inne wersje zapachowe.
2. Gliss kur, 9.99 Rossmann, uwielbiam te odżywki w sprayu tej firmy, swietnie ułatwiają rozczesywanie, miałam chyba już każdy rodzaj.
3. Nivea, 11.99 Natura, pianka do mycia twarzy, wylądowała w zapasach, ale pokusiłam się o przetestowanie, po pierwszym użyciu skóra była delikatna i taka gładka, ciekawe jak to będzie dalej.
4. Eveline, 13.99 Drogerie polskie, balsam szybko wchłaniający się o zapachu oliwki, podbił moje serce po pierwszym użyciu, tak się złożyło, że kupiłam go podaczas tych upałów, szukałam czegoś co nie pozostawi tłustej warstwy, nie będzie się lepić, gdy temperatura idzie w górę i będzie miało świeży zapach, balsam na razie spełnił moje oczekiwania.
5. Isana, 2.49 Rossmann, żele z edycji limitowanej, uwielbiam żele Isany, gdy tylko pojawi się nowy zapach kupuję. Chciałam kupić jeszcze ten różowy w kratkę ale już nie było.
6. Biały jeleń, 5.99 Hebe, żel do mycia twarzy.
7.Biovax, 1.99 Biedronka, saszetki do wypróbowania masek.


Essence, lakiery typowe nudziaki, 6.99 kupione na promocji w Naturze 1+1. Rimmel lakiery projektowane przez Ritę Orę, 11.99 w Nature na promocji 1+1, Rimmel Kate, legendarna pomadka w kolorze 16. Rimmel Stay Blushed Róż w płynie, 11.99.

1 komentarz:

  1. przypomniałaś mi o tych mgiełkach z GlissKura już od dawna żadnej nie używałam:) a róż w kremie z Rimmela mam i ja:)

    OdpowiedzUsuń