Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Biogena Pharma.

Dzisiaj kilka słów na temat odżywki, która uratowała moje paznokcie i całkiem dobrym utwardzaczu.


Utwardzacz do paznokci z diamentem - kosztował ok 16 zł, nakładam go na lakier. Ładnie utrwala i nadaje połysk paznokciom. Lakier trzyma się nawet do 7 dni, a bez utwardzacza zaledwie 3... 

Odżywka do paznokci multiwitaminowa - cena to coś ok 16 zł, nakładam ją różnie 2,3 razy w tygodniu 2 warstwy zależnie od chęci i czasu. Moje paznokcie przed kuracją wyglądały strasznie. Były krótkie, brzydkie, mało eleganckie. Okropnie się łamały, rozdwajały a o jakim kolwiek zapuszczeniu nie było nawet mowy. Odżywki używam od około miesiąca i naprawdę stan paznokci bardzo się poprawił. Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki i na pewno mogę powiedzieć, że jest moim ulubieńcem ;) Po nałożeniu na paznokcie odżywka ma lekko różowy kolor.

Efekt po miesiącu stosowania.

Odżywka i utwardzacz pochodzą ze zwykłej apteki.

Widziałam jeszcze odżywkę z kreatyną z tej firmy, którą napewno muszę wypróbować .

A.

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam odżywkę z eveline i nie zamierzam póki co zamieniać jej na żadną inną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 41 year old Database Administrator III Derrick McGeever, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and Backpacking. Took a trip to Barcelona and drives a Crossfire Roadster. tak

    OdpowiedzUsuń